Możesz się z nami skontaktować mailowo pod adresem info@venauniformy.pl lub telefonicznie pod numerem +48 535 888 215.
Nasz zespół jest dostępny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.
Tak, zamówienia można składać telefonicznie lub mailowo. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.
Zmiany w zamówieniu są możliwe tylko przed jego przygotowaniem do wysyłki. Skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Standardowy czas realizacji zamówienia to 1-5 dni roboczych.
Jeśli przy składaniu zamówienia zostanie zaznaczona opcja wyboru faktury i podane zostaną niezbędne dane, takie jak numer NIP, faktura zostanie dołączona do zamówienia.
Anulowanie zamówienia jest możliwe przed jego wysłaniem. Skontaktuj się z nami, aby to zrobić.
Tak, podczas składania zamówienia możesz podać różny adres dostawy.
Jeśli nie udało Ci się dokończyć płatności, zalecamy złożenie nowego zamówienia. Poprzednie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeśli nadal napotykasz problemy z płatnością, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.
Akceptujemy płatności BLIKIEM, kartą kredytową, szybkim przelewem bankowym, Apple Pay, za pobraniem.
Jeśli nie udało Ci się dokończyć płatności, zalecamy złożenie nowego zamówienia. Poprzednie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeśli nadal napotykasz problemy z płatnością, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.
Oferujemy dostawę kurierem Inpost lub GLS oraz paczkomatami. Koszt wysyłki jest uzależniony od wybranej metody przesyłki.
- Kurier Inpost (przedpłata) - 14,99 PLN
- Kurier Inpost (pobranie) - 21,99 PLN
- Kurier GLS (przedpłata) - 14,99 PLN
- Kurier GLS (pobranie) - 21,99 PLN
- Paczkomaty - 14,99 PLN
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz link do śledzenia przesyłki.
Tak, realizujemy wysyłki międzynarodowe. Koszty i opcje dostępne są na stronie zamówienia.
Wymiana produktu na inny rozmiar lub kolor jest możliwa. W tym celu należy odesłać produkt (na własny koszt), dołączając informację, na jaki rozmiar lub kolor chcesz dokonać wymiany. Jeśli interesujący Cię produkt będzie dostępny, wyślemy go do Ciebie na nasz koszt. W przypadku braku dostępności skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia możliwych alternatyw lub procedury zwrotu kosztów.
- Kliknij w ikonkę "Moje konto" w prawym górnym rogu strony.
- Zaloguj się w bardzo prosty sposób, wystarczy tylko podać swój adres e-mail, a potem wpisać 6-cyfrowy kod! Nie musisz pamiętać hasła:)
- Wybierz odpowiednie zamówienie i przyciśnij przycisk “Zwrot” .
- Podaj powód zwrotu i potwierdź przyciskiem “Zwróć”. Twoje żądanie zwrotu zostanie wysłane.
- Możesz również wypełnić papierową wersję formularza (←tu kliknij) i dołączyć do paczki.
- Następnie spakuj i wyślij zwracany produkt na adres:
Vena Uniformy - Dział Zwrotów ul. Legnicka 49CA/lokal 14, 54-203 Wrocław
- Logując się na konto w sklepie możesz podejrzeć status zwrotu.
- Po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy stan produktu. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni.
Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie np. produkty z haftem.
Na dokonanie zwrotu masz 21 dni od daty odebrania zamówienia od kuriera.
Kody rabatowe można zdobyć poprzez subskrypcję naszego newslettera, uczestnictwo w promocjach, czy też jako część naszego klubu lojalnościowego. Zachęcamy do regularnego sprawdzania naszej strony i mediów społecznościowych, gdzie ogłaszamy specjalne oferty.
Kod rabatowy możesz zrealizować podczas procesu składania zamówienia, na etapie checkoutu. W odpowiednim polu „Wpisz kod rabatowy” wprowadź kod, a rabat zostanie automatycznie naliczony do Twojego zamówienia.
Zazwyczaj kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami, chyba że w regulaminie danej promocji jest wyraźnie zaznaczone inaczej.
Kody rabatowe mogą mieć określony czas ważności lub być ograniczone do konkretnych kategorii produktów lub minimalnej wartości zamówienia. Szczegóły dotyczące ograniczeń i warunków użycia kodów znajdziesz w regulaminie promocji.