Category


FAQ


Nie ma takiej konieczności. W naszym sklepie można złożyć szybkie zamówienie, bez rejestracji. W przypadku stałych Klientów wcześniejsza rejestracja przyspieszy składanie zamówień w przyszłości.

Tak, wszystkie ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto.

Nie. Cena wyświetlana przy produkcie nie obejmuje ceny za przesyłkę, obejmuje wartość produktu. Szczegółowa tabela opłat dostępna jest na naszej stronie w zakładce Dostawa i Płatności.

Oczywiście, przelewy są jedną z dostępnych form płatności w naszym sklepie.

Dane do przelewu:

Vena Uniformy Balonowa 28
54-129 Wrocław
IDEA BANK: 28 1950 0001 2006 0535 9480 0002
Kod SWIFT: IEEAPLPA

W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.

Przy każdym z produktów podany jest orientacyjny termin przygotowania danego produktu do wysyłki. Zamówienia realizowane są na bieżąco.

Tak, prowadzimy sprzedaż hurtową. Osoby zainteresowane współpracą z naszą firmą proszone są o kontakt na wspolpraca@venauniformy.pl

Wszelkie dane przesyłane za pośrednictwem naszego serwera są szyfrowane połączeniem SSL. Dzięki temu zapewniamy bezpieczeństwo Państwa danych osobowych, haseł etc.

Sugerując się rozmiarem jaki nosimy na co dzień. Na naszej stronie dostępna jest Tabela Rozmiarów, która także może być pomocna.

Zamówienia telefoniczne przyjmowane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 pod numerem telefonu 531078826.

Oczywiście, wystarczy podczas składania zamówienia, wybrać taką opcję dostawy. Odbiór osobisty.

W takim wypadku prosimy o wysłanie drogą mailową danych do faktury. W tytule wiadomości należy wpisać nr ID zamówienia do którego ma zostać wystawiona faktura. A w treści, prócz danych do faktury – należy podać adres do wysyłki faktury – jeśli jest inny niż w danych do faktury.

Do chwili kiedy status nie zostanie zmieniony na WYSŁANY – jest taka możliwość. W tym celu należy bezzwłocznie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

Osoby, które dokonały rejestracji w naszym sklepie mogą sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce „Moje konto”.

Sugerowany czas dostawy wynosi 24 godziny (dni robocze).

W takim wypadku należy skontaktować się z właściwym dla docelowego miejsca dostawy przedstawicielem firmy kurierskiej FedEx.

W przypadku, gdy w firmie kurierskiej nie ma przesyłki prosimy o kontakt z naszą firmą.

Jak najbardziej. Każdy produkt w naszym sklepie można wymienić (wedle uznań: na inny rozmiar,kolor, model.) Warunkiem wymiany jest odesłanie rzeczy nowej, nieużywanej, nie noszącej śladów użytkowania, zapachu np.dezodorantu, perfum, środków chemicznych. Termin do wymiany produktu wynosi 21 dni od daty jego otrzymania.

Wymieniając produkt, należy upewnić się, że model na który chcemy wymienić jest w danej chwili dostępny w sklepie. Skróci to znacznie czas oczekiwania. W innym przypadku wymiana może nastąpić do 14 dni roboczych. Koszt wysyłki wymienianego produktu ponosi Klient.

Jeśli produkt nie jest częścią kompletu, sprzedawanego jako całość, można wymienić 1 produkt.

W innym wypadku – komplety stanowią integralną część i wymiana jednej z części jest niemożliwa.

Oczywiście. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w terminie 21 dniod daty jego otrzymania.

Warunkiem zwrotu jest odesłanie rzeczy nowej, nieużywanej, nie noszącej śladów użytkowania, zapachu np. dezodorantu, perfum, kremów, środków chemicznych.

Produkt nie spełniający oczekiwań, nie noszący śladów użytkowania należy wysłać do siedziby firmy na własny koszt, wraz z czytelnie wypełnionym formularzem zwrotu.

Pobierz Formularz Zwrotu Produktu

Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

Oczywiście – w tym celu należy zapisać się do Newslettera.

W naszym sklepie mają Państwo możliwość wyhaftowania własnego logo. Wycena i termin haftu dostępny jest po wysłaniu zapytania i wzoru logo w formacie jpg. na adres:info@venauniformy.pl
W tytule wiadomości proszę wpisać „logo do haftu”.

Oczywiście, zapraszamy Państwa również na zakupy w sklepie stacjonarnym.
ul. Balonowa 28, Wrocław (przy sklepie LIDL)
poniedziałek - piątek godz. 9 - 17
W soboty sklep jest nieczynny.

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż 24 godziny na dobę przez cały rok.
Zamówienie złożone po godzinie 15:30, w święta i dni wolne od pracy zostanie przekazane do realizacji następnego dnia roboczego.

Kontakt z obsługą sklepu www.venauniformy.pl jest możliwy w godzinach 9:00 – 17:00, w dni powszednie pod numerem 531078826
Dostępny jest również adres mailowy, pod którym można wysyłać wszelkie zapytania.
info@venauniformy.pl